Änglarnas stad

Allmänt / Permalink / 1
Under jullovet var vi i Los angeles och besökte hollywood boulvard, the grove och farmers market. Jag är helt kär i stället! Los angeles är top tre städer jag någonsin besökt. Det är både söta villa områden och även innerstadkännsla. Naturlingt vis har Los Angeles sina nackdelar med kriminaliteten och weirdon på Hollywood bulv men om man bortser från det. Jag är kär i en stad.
mitt absoluta favoritställe var Farmersmarket. Det är vad det låter som, de säljer frächa grönsaker och frukter, det är olika matstånd,Bakerier,fik överallt, man skulle kunna jämnföra det lite som resturangveckan i kungsträdgården fast lite mysigare. Om ni har vägarna förbi LA, Ni måste besöka det! precis brevid farmers market ligger the grove, det är som ett utomhus-shopping område men några resturanger, shopping, biograf, biblotek. 
Jag vet att pappa skulle älska detta ställe! Unik mat så långt ögat kan nå haha :P
 
 
 
#1 - - Swe Daddy Cool:

U r right. Like på den. Dit ska jag..med dig som guide..

Till top