Sara Pusa 18!

Allmänt / Permalink / 0
Idag fyller min bästa vän år, hon fyller 18 år och jag är inte där. Önskar så mycket att jag kunde ha varit med och firat hennes födelsedag. Nu är det 284 dagar senast vi såg och jag saknar henne enorm. Från att ha sett varandra typ varje dag till att inte se varandra på ett helt år! Men nu är det bara 54 dagar kvar tills vi ses igen, och oj vad vi ska fira då :) 
Jag tänkte ta tillfället i akt och dela lite minnen vi har haft tillsammans, det här är bara få av de MÅNGA vi har delat tsm. GRATTIS PÅ 18 års dagen Sara. I love u :)
 
Anledningen att vi känner varandra. All denna fotboll
 
När vi sommnade i bussen påväg hem från vässarö
 
Kvällen innan jag åkte till USA
 
Alla dessa solnedgångar och kvällspromenader :P
 
Justin bierbers konsert
 
Alla dessa höstcamper 
 
Sova på din trampolin
 
Sleepovers
 
BRÅVALLA!
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Och sååååå mycket mer än just det här!!
 
 Eller när vi tog moppe körkort tsm hahah >.<
 
 
 Vi får inte glömma nause!!! kungligt
 
Till top