Mormor

Allmänt / Permalink / 1
För er som inte vet så är min mormor på en resa runt california med några vänner. idag fick jag chamsen att träffa henne och Urban , bara över dagen. Jag och Brenda åkte till LA och deras hotell runt 12 tiden. Det var helt overkligt att se dem. Allt känns som en helt annan värld här, och att se dem i "min" värld var jätte konstigt. Men samtidigt så betyde det så mycket för mig att se dem, kändes som att jag behövde det, inte för att jag har det dåligt på något sätt alls här, men det var en sån trygghet att höra deras röster. Det var som att jag inte varit borta allt var som valingt med dem. Och en rädsla jag har är att allt kommer att vara annorlunda när jag kommer hem, men att se dem visar på något sätt att allt kommer att vara som förut.

Vi åt lunch i the grove och så gick vi runt  i farmers market och pratade om allt mellan himmel och jord. Det var kul att jag fick "visa" dem runt :) vi hittade oxå den svenska godisaffären här i LA så såklart köpte jag svenskt lösgodis.


jag är så lycklig att jag har dem båda i mitt liv. Fan vad jag älskar er. Man förstår verkligen nu hur mycket de betyder. Jag har ny energi nu och har typ ett lyckorus genom hel kroppen. Allt känns bara så bra nu <3 tack för idag mormor och Urban. Och om ni undrar så Älskade Brenda er :D 

















#1 - - Louise:

Pratade de svenska i godisaffären? :o

Svar: JA det gjorde dem :) svensk ägare och allt. Å det var typ bara svenskar där inne :)
Emma Holmström

Till top