X-mas Part 1

Allmänt / Permalink / 1
hej halloj! Julafton och nyår har ju hänt. Glad 2015! (eller vad man nu säger) Under jul å nyår vad jag i 4 stater och ca 30 timmar i en Jeep. Jag hade en grym julafton. Det var annourlunda, men annorlunda är inte alltid dåligt. Och ja måste erkänna, jag saknade faktiskt den svenska julen, snön, julmusiken, och familjen. även de små sakerna som att varje advent äta pepperkakor och lussebullar med glögg. Men det kommer ju att finnsa där i hela resten av mitt liv. Det jag fick uppleva den här julen kommer jag aldrig mer att få uppleva igen. Så jag levde verkligen i nuet och vi hade jätte kul. 
Julafton började på morgonen den 25 såklart. Vi vaknade och öppnade paket på morgonen, chillade lite åt mat, kollade på en film som spelas varje jul här, och så packade vi det sista för våran roadtrip. klockan 5.00 nästa morgon var vi ute på vägarna mot The Grand Canyon och en liten stad uppe i bergen för att ta en paus för att nästa morgon åka vidare mot New Mexico och Brendas mamma och Syster som bor där.
 
 
#1 - - Josefine:

Kul att se, Emma! hörde att ni hade lite kallt på er resa... Kram

Svar: Det var Väääääldigt kallt :P men vackert med snön på Grand Canyon :)
Emma Holmström

Till top