Husdjur

Allmänt / Permalink / 1
Ärlig så vet jag inte hur jag ska klara mig utan de här efterblivna djuren <3 Jag har aldrig haft en hund eller katt, men nu äntligen har jag ju fått det. Och det gör en så stor skillnad i ens liv. De sprider glädje, När man är ledsen tröstar dem en, de är roliga, man är aldrig ensam.Speciellt här i US när man är utan sin famil och utanför sin trygghetszoon så kan man ha dåliga dagar ibland (Suprise!), men då har de här fyrabenta vännenera hjälpt mig enormt. De är alltid glada att se en. Jag vet inte hur jag ska klara mig utan de här små liven! Så notera mamma och pappa ett kattunge eller hundvalp i mitt rum när jag kommer hem skulle sitta fint :D 
 
Shoutout till Willy, Kalani, Rascho och Peo
 
 
#1 - - Anette:

Herregud, hur många djur har familjen?!?
Kram!!

Svar: 3 hundar och 1 katt :)
Emma Holmström

Till top