Disneyland

Allmänt / Permalink / 1
för någon vecka sedan var jag, Brenda och Izzy på Disneyland! åhh vad jag älskar det stället. Vi var där för att vi firade en nära fmiljevän som gick bort för 1 år sedan, och hon älskade disneyland och hennes aska är i sjön som är inne i disneyland.
vi hade an jätte mysig dag med bara oss tjejer<3 Jag åt den bästa middagen eveer! ett helt turkeyleg som var större än mitt huvud. Izzy sa att om du var en maträtt skulle du vara det där turkeylegget hah ska man ta det som en komplimang?
På kvällen var det en vattenshow i just den sjön som Fallon (familjevännens) aska var spredd i. Och det var så vackert, jag kände inte Fallon men när man stod där och såg hur vackert och coolt det var så blev jag faktiskt lite rörd. Efter ca 9 timmar på Disneyland åkte vi trötta hem men en fantastisk dag i bagaget.
 
 
 
HITTADE EN BORRARE!!!!! (Tbt till emma 4 år som köpte en borrare istället för en barbiedocka)
 
 
 
 
 
 
 
 
 
hahaha mitt ansiktsuttryck!!! :P lol på den
 
#1 - - Anette:

Hahaha, älskar "Borrare"-historien. Vi pratade faktiskt om den med Åsa o Uffe för inte alls länge sen :-D

Svar: haha va så sjukt att jag hittade en likadan 10 år senare :P
Emma Holmström

Till top